TBR | Juliol

14:08 Marta 2 Comments

Hoooola a tothom!! Com us estan anant les vacances? Pfff, quina pregunta    , com poden anar les vacances? Doncs genial!            
Bé, avui us porto un video on us explico la meva TBR del mes de gener. És a dir, els llibres que M'INTENTARÉ llegir, i remarco INTENTARÉ perquè no asseguro RES!

Bé, com veureu en el video, tinc una gran sorpresa de quins és la meva categoria de la TBR JAR, però bé, S'INTENTARÀ             , però del que SÍ que estic segura és que Silber, el segundo libro de los sueños serà llegit per la Marta Botet aquest mes de Juliol eh. Estic molt determinada amb aquest. Els altres ja...      bé, repeteixo, S'INTENTARÀ!

I sense mes, us deixo amb el video on us ho explico tot amb detall. Fins al següent post!!





2 comentaris:

  1. Clar clar, ens ensenyes el TBR del mes de gener. Molt intel·ligent, Marta :')

    Per ceeeeeeert. T'he nominat al booktag del pingüí. <3

    http://elpinguinolector.blogspot.com.es/2015/07/booktag-6-el-booktag-del-pinguino.html

    Ens llegim!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ei Pinguu! Jajaja, ja ho he vist! M'encanta! Serà un dels meus posts que penjaré d'aquí poc, no ho dubtis! ;)
      Petons!

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...