EL GUARDIÀ DE LA IMAGINACIÓ + 'UPDATE' EN ACTIVITAT DEL BLOG:

2:08 Marta 0 Comments

Bon dia lectors/es d'Internet! Com us prova l'estiu? Espero que genial, perquè a mi m'està anant  de fàbula! Tinc un Clip de Lectura en editatge i estic penjant (tot i que tarda molt) un vídeo que podreu veure d'aquí uns dies! I per suposat, sempre amb llibres, envoltada de noves lectures i llibres que no he tingut temps de llegir durant l'any o llibres nous que m'han cridat l'atenció! Osigui que espero que vosaltres també us ho estigueu passant fantàsticament i envoltats de llibres! ;)

Bé, i ara passem al motiu del post, que és una recomanació d'una app lectora que em va ensenyar una amiga meva i que a la que la vaig veure me la vaig haver de descarregar. Es diu EL GUARDIÀ DE LA IMAGINACIÓ i és genial! La trobo original, interactiva, que fa enganxar i deixeu-me que us expliqui perquè: al entrar a aquesta app us traslladeu a un magatzem ple de baguls amb somnis oblidats, que són històries, i tu has d'anar anant des del primer bagul fins al de dalt de tot de la graaaan muntanya que hi ha. Fa enganxar perquè cada cofre està personalitzat amb el tipus d'història que et trobaràs a dins, i si n'hi ha algun que et crida l'atenció no hi podràs arribar fins que no passis els anteriors! És com un joc amb nivells l'únic que llegeixes històries! Unes històries que pots moure, acolorir, desbloquejar, llegir, escoltar... Cosa que és la diferència de llegir un llibre de paper: la teva imaginació ho crea tot o llegir una app o llibre digital: la teva imaginació descansa i la tablet o IPad fa la resta de la feina que entra a través dels teus ulls. Genial no?
Bé, i ara deixeu-me que us ensenyi una miqueta aquesta app des del seu interior amb aquestes fotografíes! Espero que us hagi agradat aquesta resenya d'aquesta app genial i ens veiem en el següent post! I estigueu atents a You Tube per el següent video! Bon estiu i fins d'aquí poc!













0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...