TEMA PRINCIPAL A LA PERRUQUERIA: ELS LLIBRES!

5:39 Marta 0 Comments

Hola a tots! Em sap motl de greu qeu no hagi penjat més regals, però avui n'haureu d'obrir motls, perquè ja ens posem al dia! És que amb el Nadal a l'escola, i les festes quqe fem, hes estat un pèl ocupada, però ja ha passat, i estic preparant els dos especials Nadal: Dia 25 i dia 6! NO US HO PODEU PERDRE!!!! I, el motiu pel qual escric aquest post a part d'això, és que avui he anat a la pelu, i mentr em pentinaven, la meva perruquera estava parlant amb la senyora del costat sobre quin llibr eli haura de regalar al seu fill, que quins estaven de moda, que ara estaven tornant a la fama llibres de quan elles eren petites, i m'ha fet molta gràcia i m'ha agrada que estiguessin parlant de llibres! ;) Bé, i simplement això , quan hi ha una anècdota lectora, sempre us la redacto, perquè hem de saber que el món l'omplen els llibres, i que hi son a tot arreu encara que no ens en adonem! :) Fins després!!!

0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...