EL BLOG FA 1 ANY!!!

1:53 Marta 0 Comments

BON DIA A TOTHOM!!! Avui és un dia molt especial perquè el blog fa el seu primer any! Me'n recordo, que avui a la tarda, l'any passat el meu pare m'estava dient que un blog que podria tenir èxit seria un de recomanacions de llibres infantils i juvenils. Va ser quan vaig arribar a casa que ja el vaig crear, amb el seu correu, inventant un logo, fent una pàgina de Facebook, més endavant un perfil de Twitter, i de com em va canviar la vida poder tenir una il·lusió cada dia al arribar a casa, i poder pensar: QUÈ PUC FER PER MILLORAR EL BLOG? I és per això que avui és un dia molt especial, perquè avui és el dia que la meva creació compleix 1 any sencer! Que per a mi és moooolt emocionant!

No t'ennueguis amb records. Set claus
barren set portes. Saps prou bé què hi ha
darrera cadascuna per tornar-hi
amb el pretext d'enyors o negligències.
No s'esmena la vida ja viscuda
i aquest crepuscle de balaix desvetlla
noves veus que vulneren tots els límits.
Guarda la trista borra dels secrets
al fons obscur de qualsevol butxaca.
Que no t'exclogui el vent dels seus combats
ni la mar, dels seus ocis. Per colrar-te
de nou la pell hauràs d'obrir finestres.
No sentis massa pietat de tu.
Llença les claus i aprèn-te més encara.
Miquel Martí i Pol
No tinc el programa encara, perquè l'edició està feta, però no es pot veure bé no sé perquè, per tant, demà o avui a la tarda segur que el podreu veure! Fins aleshores!!! 

0 comentaris:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...